Header Ads

ad

Islamic Articles

Seo Services

موت

موت​

حضرت سلیمان علیہ السلام اپنےوزیر کے ساتھ مجلس میں گفتگو کررہےتھے کہ ایک شخص نہایت خوبصورت حلیے میں،عمدہ پوشاک پہنے،اعلی وضع قطع کے ساتھ مجلس میں داخل ہو۔تھوڑی دیر بیٹھنے کے بعد وہ شخص چلاگیا۔اسکے جانے کےبعد وزیر نے حضرت سلیمان علیہ السلام سے پوچھا؛
"اﷲ کےنبی!یہ ابھی جوشخص آپکے پاس کون تھا؟"
ارشادہوا؛
"میرے پاس جوشخص بیٹھا تھا وہ ملک الموت تھا"۔
جیسے ہی وزیر نے موت کے فرشتہ کا ذکرسنا،اسکا رنگ فق ہوگیا،جسم کپکپانے لگا۔عرض کرنے لگا:
حضرت!میں آپ سے درخواست کرتا ہوں کہ ہوا کوحکم دیں وہ مجھے ہندوستان پہنچا دے۔میرے لیےممکن نہیں کہ میں اس جگہ بیٹھوں جہاں ملک الموت بیٹھا ہے۔
حضرت سلیمان علیہ السلام نے اسکی درخواست قبول کرلی۔ہوا کوحکم دیا اس نے وزیر کو ہندوستان منتقل کردیا۔
تھوڑی دیرگزری تھی کہ ملک الموت دوبارہ حضرت سلیمان علیہ السالام کی مجلس میں حاضر ہوا وزیرنظرنہیں آیاپوچھا؛
آپ کا وزیرکدھرہے؟
ارشاد فرمایا؛"تیرے ڈراورخوف کی وجہ سے ہوانےاسکو ہندوستان پہنچا دیا"۔
ملک الموت کہنے لگا؛جب ٹھوڑی دیر پہلے آپ کی مجلس میں آیا تھا تواس شخص کو آپ کی مجلس میں دیکھ کر بڑا متعجب ہوا،کیونکہ مجھے حکم ملا اﷲ تعالی کی طرف سے کہ فلاں وقت پر اس شخص کی ہندوستان کے فلاں علاقے میں جان قبض کرنا ہے۔اور یہ ہندوستان سے ہزار میل دور آپ کے پاس بیٹھا ہے۔
"سبحان اﷲ!اﷲتعالی﴿تقدیر میں لکھے ہوئے﴾وقت اور جگہ کو بدلتا نہیں"
بہرحال میں وقت مقرر پر ہندوستان پہنچا تو یہ شخص اس جگہ موجود تھا،اور اب میں اسکی جان قبض کرکے آپ کے پاس آرہاہوں۔
موت موت Reviewed by Unknown on 8:29 AM Rating: 5

No comments:

Ad Home

ads 728x90 B
Powered by Blogger.